2010. szeptember 21., kedd

Faliújság

Milla Jovovich: Divine Comedy /1994/

Tavaly a tanári melletti faliújságon volt egy "állandó rovat"-om: minden nap feltettem egy képet és egy pár mondatot egy-két olyan hírességről, akinek éppen születésnapja volt. A srácoktól nem igazán kaptam visszajelzést, de a kollegák mindig lelkesen figyelték, hogy ki az aktuális ünnepelt :) December 17-én Milla Jovovichra került a sor. Az életrajzát átolvasva tudtam meg, hogy a hölgy nemcsak modell és színésznő, hanem divattervező és zenész is. 

Azóta meghallgattam az albumát, és bizony nem is akármilyen zenész. Nagyon furcsa, tökéletesen behatárolhatatlan számai vannak, semmire sem hasonlítanak azok közül a zenék közül, amikkel eddig dolgom volt. Nem nagyon tudom, hogy mi vonz hozzá, de valamiért újra és újra meghallgatom. 

Pedig mindig eszembe juttatja a keserű tényt, hogy a "rovat" már nem megy. Nicolas Cage születésnapján ugyanis valaki letépte a papíromat a faliújságról, összegyűrte, és kidobta. Az egyik magyaros kolléga vette észre, hogy valami hiányzik, aztán amikor valami szemetet ki akartunk hajítani, akkor szúrtuk ki szegény Nicolas megráncosodott arcát a kukában. Tudom, hogy ez csupán egy kis köcsög műve volt, miközben több, mint ezer tanuló jár a sulinkba, de azóta valahogy semmi kedvem energiát fordítani a faliújságra. 


Linkek: 
Milla Jovovich hivatalos oldala
Milla a Twitteren

Nincsenek megjegyzések: